Informacja prasowa: Nowy rozdział firmy doradczej Civitta – fuzja siostrzanych firm

Międzynarodowa firma doradcza Civitta, która ma również biura operacyjne w Polsce, przeprowadza rebranding i łączy wszystkie spółki siostrzane, które będą działały pod jedną marką. W tym procesie do struktur Civitta dołączy uznana firma zajmująca się tworzeniem rozwiązań cyfrowych Mediapark oraz estońskie studio cyfrowe Sigleton.

Zdaniem Łukasza Pupka, partnera w Civitta Polska, ten krok oznacza początek nowej ery zarówno dla samej firmy, jak i dla klientów, dla których innowacyjne podejście do doradztwa biznesowego otwiera szersze niż dotychczas możliwości.

Dostosowanie się do niespotykanych dotąd wyzwań

Według Łukasza Pupka sektor doradztwa biznesowego dla firm jest zwykle postrzegany jako odległy i nieodpowiadający wszystkim potrzebom i złożonym wyzwaniom, które stoją współcześnie przed organizacjami.

– Celem Civitta jest zaoferowanie nowego, innowacyjnego podejścia poprzez płynne połączenie na poziomie międzynarodowym różnych kompetencji zarówno z obszaru doradztwa, jak i usług cyfrowych, co pomoże organizacjom dziś i w przyszłości – mówi Łukasz Pupek.

– Dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek żyjemy w czasach nieoczekiwanych okoliczności, dlatego każda firma lub organizacja potrzebuje podejścia szytego na miarę. Nowa Civitta rzuca wyzwanie przestarzałym praktykom i tradycyjnemu doradztwu biznesowemu, eliminując granice pomiędzy różnymi usługami. Dzięki temu klienci z sektora prywatnego i publicznego uzyskują maksymalne korzyści płynące z połączonych usług doradczych i cyfrowych. Jestem przekonany, że nowe podejście jest kluczem do stworzenia przyszłościowego biznesu, odpornego na nieoczekiwane wyzwania – mówi Adam Saulius Vaina, założyciel i CEO Grupy Civitta. Vaina ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w branży doradczej i pełnieniu funkcji niezależnego członka zarządu w kilku wiodących międzynarodowych firmach.

Łukasz Pupek podkreśla, że Civitta na własnym przykładzie pokazuje, że w wirze trudnych czasów może pojawić się szansa na rozwój. W ubiegłym roku firma rozszerzyła swoją działalność na trzy nowe rynki – Uzbekistan, Węgry i Portugalię, co stanowi niezwykły wzrost w roku naznaczonym recesją.

Jako Civitta z biegiem czasu rozwinęliśmy się i zmieniliśmy, ale udało nam się pozostać wiernym naszej pierwotnej misji: zapewnieniu możliwości rozwoju lokalnym talentom we wszystkich krajach, w których działamy. Tworzymy możliwości współpracy z wiodącymi międzynarodowymi firmami, utrzymując jednocześnie powiązania ze społecznościami lokalnymi. Takie podejście przyniosło korzyści zarówno naszym pracownikom, jak i doprowadziło do powstania Centrum Odbudowy Gospodarczej na Ukrainie, organizacji non-profit zajmującej się m.in. polityką gospodarczą. Organizacja regularnie przedstawia także raporty na temat społecznych, gospodarczych i regionalnych skutków wojny na Ukrainie, a także konsekwencji sankcji nałożonych na Rosję – dodaje Vaina.

Nowa twarz, nowy akt

Nowa tożsamość Civitta to nie tylko zmiana wizualna, ale reprezentacja inteligentnego, kreatywnego i dowcipnego podejścia firmy. Kampania rebrandingowa, z hasłem „Question the answer”, ma na celu pozycjonowanie Civitta jako zespołu, który kwestionuje status quo i w sposób kreatywny znajduje rozwiązania dla swoich klientów. Podejście oparte na współpracy oraz eliminacja granic pomiędzy różnymi obszarami usług pozwala firmie zaoferować klientom dobrany zespół posiadający dogłębną wiedzę i doświadczenie w różnych obszarach.

W polskim oddziale Civitta zatrudnionych jest blisko 60 pracowników, pracujących w biurach w Warszawie, Krakowie i Białymstoku. Lokalnym zespołem kierują czterej doświadczeni partnerzy, którzy wraz z członkami zespołu całego świata odgrywają kluczową rolę w dostosowywaniu globalnych strategii do lokalnej wiedzy i doświadczenia.

O Civitta

Civitta, założona w 2013 roku, to międzynarodowa firma konsultingowa z bałtyckimi korzeniami, która działa dziś w ponad 20 krajach. Zespół liczy ponad 750 specjalistów, którzy pracują w ponad 30 biurach na całym świecie. 

Poprzez rozwój organiczny, fuzje i przejęcia Civitta działa dziś w Europie Środkowo-Wschodniej, rozszerzając swoją działalność na kraje nordyckie i Azję Środkową.